Pagina's

11 aug 2010

Even over mij...


Leuk natuurlijk om een blogje op te zetten, maar het leek me ook wel weer zo leuk/netjes om eens het een en ander over mezelf te vertellen.

Ik ben Agnetha, 29 jaar en woon mijn hele leven al in de kop van Noord Holland. Ik heb al 12 jaar een relatie met Karel, waarvan we 9 jaar getrouwd zijn.
Na de middelbare school heb ik de opleiding gedaan voor verpleegkundige en een half jaar gewerkt. Daarna ben ik de opleiding voor dokterassistente gaan doen en heb 5 jaar in een hele leuke, maar drukke praktijk gewerkt. In september 2009 heb ik ontslag genomen en sindsdien zit ik thuis. Ben momenteel ook niet opzoek naar ander werk.

Ik heb nogal uiteenlopende hobby's. Als eerste heb ik 2 katten waar ik helemaal gek van ben. Dit zijn Mika, wit met zwart, en Sora, zwart met wit. We hebben beide katten als kitten uit het asiel gehaald toen ze 12 wkn waren. Ze zijn totaal verschillend van karakter, maar kunnen het prima met elkaar vinden en passen super goed bij ons.





Eigenlijk hou ik wel van bijna alle dieren, spinnen uitgezonderd! Hier mijn ontmoeting met een kalfje van 1 dag oud.



Sinds een jaar of twee zit ik ook regelmatig achter de naaimachine om van alles in elkaar te zetten. Ik maak vooral graag dingen van Tilda. Mijn moeder wilde graag dat ik een pop van Tilda voor haar verjaardag maakte, en dit was het resultaat.



Ik heb ook heel veel spullen liggen om te scrappen, maar ik moet toegeven dat ik dat alweer een heel tijdje in de kast heb laten liggen. Maar ik wilde jullie toch even een voorbeeldje laten zien. Dit is een foto van mij en mijn man.



Verder hou ik ontzettend veel van muziek. Ik wil eigenlijk de deur niet uit zonder mijn Ipod. Thuis heb veel muziek aan, maar ik ga ook graag naar optreden van bands toe, meestal is dat in De Melkweg in Amsterdam. De genre muziek die ik het meest luister is PunkRock, maar daarnaast ook veel Metal en soms een nummertje Pink tussendoor.

Dit is Billy Talent in De Melkweg:


Dit is GreenDay in Ahoy:


Ik ben helemaal gek van Motorsport! Ik kijk alle races van de MotoGP en de Superbike en ga minimaal 2 keer per jaar naar Assen om daar de races live mee te maken. De TT van Assen is echt helemaal geweldig! Ik kan het iedereen aanraden.

Hier mijn favoriet Valentino Rossi:


Maar ik hou niet alleen van kijken en luisteren naar motoren, ik rij ook graag zelf. Sinds anderhalf jaar heb ik mijn eigen motor, en ik had het geluk om meteen mijn droom motor te kunnen kopen; een Ducati monster M620. Mijn vader rijdt ook motor en we rijden graag samen door Noord Holland en verder als dat kan.



Nou is het alleen zo dat ik sinds 19 mei niet meer heb kunnen motorrijden, en autorijden, omdat ik een ongeluk met de motor heb gehad en daarbij mijn linker bovenarm en elleboog heb gebroken.



Ik moest hieraan geopereerd worden en heb nu in mijn bovenarm een pen en in mijn elleboog kleine pennetjes die er uiteindelijk weer uit gaan. Sinds de operatie heb ik 2 keer per week fysiotherapie en ben ik hard aan het oefenen om mijn arm weer goed te kunnen gebruiken. Ik kan mijn elleboog tot nu toe nog maar half buigen, wat onder andere betekend dat ik met mijn linker hand niet bij mijn gezicht kan en mijn haar niet zelf kan doen. Heel erg lastig als je je iedere dag wilt opmaken en het leuk vindt op je haar op te steken... Maar ik ben allang al blij dat het waarschijnlijk allemaal wel weer goed zal komen.



Voor zover wat ik nu heb kunnen bedenken om te vertellen over mijzelf. Als je meer wil weten voel je vrij om vragen te stellen!

P.S. Ik heb alle foto's zelf gemaakt


1 opmerking:

  1. aaawww kittehs <3
    Ligt Mika nou zo gek te slapen?

    Cool dat je zelf ook motor rij!
    Mijn broertje is aan het lessen ervoor.
    Ik persoonlijk hou het liever bij mijn Bob (zo heet mij auto)
    En punkrock vet!

    Eigenlijk ben je naast beautyblogger ook nog eens een heel stoer wuuf! :D

    BeantwoordenVerwijderen