Pagina's

1 mei 2011

Mijn grote liefde, mijn grote angst...



5 opmerkingen:

  1. wel stoer dat je na zo'n ongeluk nog durft te rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ergens lijkt me motorrijden heel gaaf, maar ik zie hoevaak ik al gevallen ben met de fiets. Ben de onderste helft van mn voortanden al kwijt (is opgevuld met lijm) en dat vind ik (al) erg jammer. Mijn vader heeft drie (ex)collega's in een revalidatiecentrum zitten, waarvan er één al drie jaar zit. Zulk soort verhalen weerhouden me ervan om zoiets te proberen. Ik vind dat je veel lef hebt en ook dapper dat je na je ongeluk gewoon weer verder gaat met motorrijden. Veel plezier met rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERVET vooral met dit weer..heerlijk ritjes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend gaaf! Ik heb het altijd jammer gevonden dat ik het nooit heb kunnen doen.
    Maar ik begrijp wel je dubbele gevoelens, het is toch de grote angst van iedere motorrijder denk ik. Stoer dat je er na zo'n heftig ongeluk weer op durft te stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Motorrijden lijkt me zo eng... Cool dat jij het wel terug durft te rijden na de het ongeluk

    BeantwoordenVerwijderen